Καναδική GP: μαζική Sebastian Vettel, αν κατανοητό sulk

0
551
Καναδική GP: μαζική Sebastian Vettel, αν κατανοητό sulk

Καναδική GP: μαζική Sebastian Vettel, αν κατανοητό sulkΑν η Φόρμουλα 1 χρειαζόταν ένα δράμα για να ζωντανέψει μια σεζόν που μέχρι τώρα κυριάρχησε από τη Μερσέντες, σίγουρα το πήρε στο Καναδικό Grand Prix.

Ο Lewis Hamilton πήρε την πέμπτη του νίκη σε επτά αγώνες φέτος, και Mercedes νικηφόρο σερί του συνέχισε – αλλά μόνο μετά από τη Ferrari ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος κέρδισε στο δρόμο, παραδόθηκε πέντε δευτερόλεπτα ποινή για επικίνδυνη οδήγηση.

Ο άνθρωπος για την παραλαβή τέλος

της συμπεριφοράς, για την οποία ο Vettel τιμωρήθηκε ήταν Hamilton, και έτσι ο Βρετανός είναι 78η καριέρα νίκη, που τον βάζει ακόμη πιο σταθερή πορεία για το ένα έκτο παγκόσμιο τίτλο από ότι ήδη ήταν, μετατράπηκε σε ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα.Ήταν σωστή η ποινή; Ο Βέτελ “λήστεψε” , όπως ισχυρίστηκε; Ήταν η ποινή ακόμη και το μεγαλύτερο πρόβλημα να προκύψουν από το συμβάν, στο οποίο ο Vettel έτρεξε στη Στροφή Τρία, προσπέρασε το γρασίδι και να εμποδίζεται Χάμιλτον, όπως επανήλθε; Αυτές οι ερωτήσεις θα επανέλθει στη Φόρμουλα 1 για κάποιο χρονικό διάστημα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της έφεσης Ferrari που κατατέθηκε το βράδυ της Κυριακής.

Τη στιγμή που τροφοδοτώντας μία κοινωνική καταιγίδα των μέσων ενημέρωσης, και προκάλεσε μια τεράστια αν κατανοητό μούτρα από τον Vettel μετά τον αγώνα – κατά την οποία αρχικά αρνήθηκε να πάει στο βάθρο, πριν να συλλέγονται από τους υπαλλήλους, και στη συνέχεια, ενώ πάνω του, έφυγε από μια συνέντευξη mid-ερώτηση – συνέβη στην αγκαλιά 48.

Ο βέτελ είχε ηγηθεί του αγώνα από την αρχή, αφού πήρε μια υπέροχη θέση στο πόλο τοΣάββατο, τον πρώτο του αγώνα για 17 αγώνες.

Αλλά ο Hamilton δεν είχε ποτέ μακριά, και μετά τα pit stops της Mercedes άρχισε να κλείνει, μειώνοντας ό, τι είχε πέντε δευτερόλεπτα για Vettel σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο σε 10 γύρους.

Για άλλους εννέα γύρους

Hamilton συσσωρεύονται στην πίεση, πάντα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από τη Ferrari. Και μετά ο Βέτελ έκανε ένα λάθος.Για άλλους εννέα γύρους

Πήγε στη στροφή τρία/τέσσερα chicane πολύ γρήγορα, είχε μια θραύση του oversteer, πήρε στο γρασίδι και επανήλθε στην πίστα. Όπως το έκανε, είχε μια άλλη θραύση, αλιεύονται, και συνέχισε να παρασυρθεί διάπλατα έξω στο πεζοδρόμιο. Χάμιλτον, των οποίων η μπροστινή ρόδα ήταν μπροστά από τον Vettel πίσω, έπρεπε να κάνει πίσω και ο Vettel διατήρησε το προβάδισμα.

Οι αγωνοδίκες διερεύνησαν το συμβάν και αποφάσισαν να τιμωρήσουν τον Vettel, λέγοντας ότι “reviewed βίντεο στοιχεία και διαπίστωσε ότι (Vettel) έφυγε από το δρόμο στη Στροφή Τρία, και ξαναμπήκε στην πίστα με τη Σειρά Τέσσερα σε ένα μη ασφαλές τρόπο και αναγκάζονται (Hamilton) από τη διαδρομή. Έπρεπε να πάρω μέτρα αποφυγής για να αποφύγω μια σύγκρουση.”

Κανόνας

Ένας αριθμός κανονισμών F1 ισχύουν για αυτό το είδος του συμβάντος. Ένας λέει: “Εάν ένα αυτοκίνητο εγκαταλείψει την πίστα ο οδηγός μπορεί να επανενωθεί, αυτό μπορεί να γίνει μόνο όταν είναι ασφαλές να το πράξει και χωρίς να κερδίσει οποιοδήποτε μόνιμο πλεονέκτημα.”

Το ερώτημα εδώ είναι, κέρδισε ο Βέτελ ένα διαρκές πλεονέκτημα κάνοντας αυτό που έκανε;

Μια άλλη λέει: “Ελιγμούς μπορεί να εμποδίσει τους άλλους οδηγούς, όπως σκόπιμη συνωστισμός του αυτοκινήτου, πέρα από την άκρη της πίστας ή οποιαδήποτε άλλη μη φυσιολογική αλλαγή κατεύθυνσης, απαγορεύονται αυστηρά.”

Και ένα άλλο: “δεν επιτρέπεται να οδηγούν οποιοδήποτε αυτοκίνητο αδικαιολόγητα αργά, αστάθεια ή κατά τρόπο που κρίνεται επικίνδυνο για τους άλλους οδηγούς σε οποιαδήποτε στιγμή.”

Ποια ήταν η άποψη του Βέτελ;

Ο Vettel ήταν έξαλλος με την απόφαση, η οποία του κόστισε ό, τι θα ήταν μια πρώτη νίκη από το Βέλγιο τον περασμένο αύγουστο – και θα ήταν μια μορφή λύτρωσης μετά από αυτό, ασφαλώς, για το γερμανικό μια πολύ δύσκολη περίοδο από τότε.Ποια ήταν η άποψη του Βέτελ;

Ο μαινόταν στο ραδιόφωνο κατά τη διάρκεια του αγώνα: “Θα πρέπει να είναι μια απόλυτη τυφλός να πιστεύετε ότι μπορείτε να πάτε μέσα από το γρασίδι και στη συνέχεια τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ήμουν τυχερός που δεν χτύπησα τον τοίχο. Πού στο διάολο να πάω; Είναι λάθος κόσμος σου λέω. Αυτό δεν είναι δίκαιο.”

Είπε να ηρεμήσει από το αφεντικό της ομάδας Mattia Binotto, είπε: “Δεν είμαι παραμείνετε ήρεμοι. Αυτό δεν είναι δίκαιο. Δεν είναι δίκαιο. Είμαι θυμωμένος και έχω το δικαίωμα να είμαι θυμωμένος. Δεν με νοιάζει τι λέει ο κόσμος.”

Στο τέλος του αγώνα, σταμάτησε το αυτοκίνητό του κοντά στο τέλος του pit lane, όσο θα μπορούσε να είναι από εκεί που ήταν γραφτό να σταματήσει σε αυτό που είναι γνωστό ως parc ferme, και τρέχοντας πίσω του τη Ferrari σκηνή, προφανώς, δεν προτίθεται να πάει στην εξέδρα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here