Jolyon Palmer στήλη: γιατί Sebastian Vettel άξιζε την ποινή του

0
277
Jolyon Palmer στήλη: γιατί Sebastian Vettel άξιζε την ποινή του

Jolyon Palmer στήλη: γιατί Sebastian Vettel άξιζε την ποινή τουΟ πρώην οδηγός F1 Jolyon Palmer, ο οποίος έφυγε από τη Renault κατά τη διάρκεια της σεζόν 2017, είναι μέρος της ομάδας του BBC και προσφέρει διορατικότητα και ανάλυση από την άποψη του ανταγωνιστή.

Ήμουν σε αντίθεση με την Formula 1 αγωνοδίκες πριν και κατά τη διάρκεια της καριέρας μου και μετά, αλλά αυτή τη φορά είμαι σε πλήρη συμφωνία. Ο Σεμπάστιαν Βέτελ άξιζε την ποινή των 5 δευτερολέπτων στο Καναδικό Γκραν Πρι.

Ο οδηγός της Ferrari είχε οδηγήσει ένα τέλειο Σαββατοκύριακο, μέχρι το λάθος του στον γύρο 48 από 70. Αλλά εκείνη τη στιγμή απλά έσπασε κάτω από μέτρια πίεση από τον Lewis Hamilton και του κόστισε τον αγώνα.

Με το γράμμα του νόμου, ο Βέτελ ήταν ένοχος.

Είτε γεμάτο ένας άλλος οδηγός από το κύκλωμα Hamilton στον τοίχο στην έξοδο της Στροφής Τέσσερα, στο σημείο όπου ο οδηγός της Mercedes έπρεπε να αγκυροβολήσουν στα φρένα για να αποφύγει μια σύγκρουση.

Ή, όπως είπε η υπεράσπισή του, η φυσική του ορμή τον οδήγησε σε όλο το πλάτος του κυκλώματος. Αλλά σε αυτή την περίπτωση, είναι ένοχος να ξαναβρούμε το κύκλωμα με μη ασφαλή τρόπο, όπως ο ίδιος δεν ήταν σε πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου του, στο βαθμό που έτρεξε Χάμιλτον από το δρόμο σε μια μη ασφαλή τρόπο.Ένα από αυτά τα σενάρια πρέπει να είναι σωστό.

Αν αναγκάστηκε να τρέξει μέχρι το Χάμιλτον, δεν είναι ασφαλές. Αν δεν ήταν, τότε σκόπιμα το έκανε, και αυτό δεν είναι δίκαιο και αξίζει μια ποινή.

Δεν μπορείς να τα έχεις και με τους δύο τρόπους, και πρέπει να τα έχεις και με τους δύο τρόπους για να αποφύγεις την ποινή εδώ.

Το αν οι κανόνες είναι σωστοί είναι ένα ξεχωριστό θέμα

Σε περίπτωση που πολλοί άλλοι πρώην οδηγοί έχουν διατυπώσει γνώμη σχετικά με το “κράτος νταντάς” στη Φόρμουλα 1 αυτή τη στιγμή. Αλλά το επιχείρημα “πρέπει να αφήσουμε τους οδηγούς να το διευθετήσουν στο σωστό δρόμο” είναι ένα ξεχωριστό ζήτημα για το αν θα έπρεπε να τιμωρηθεί ο Vettel.

Αυτή είναι μια ιστορία για τη μεγαλύτερη εικόνα και πιο κάτω, και το ερώτημα αν οι κανονισμοί πρέπει να τροποποιηθούν. Προς το παρόν, το 2019, οι οδηγοί πρέπει να αγωνιστούν για τους κανόνες που υπάρχουν το 2019.

Μετά από μια αποσπασματική ξόρκι διαχείριση πριν από λίγα χρόνια, οι οδηγοί έχουν συνεχώς απαιτητική συνέπεια στους κανονισμούς.

Έχω βρεθεί σε αναρίθμητες οδηγών συναντήσεις με τη FIA, όπου αυτό ήταν το κεντρικό θέμα, και γενικά από τον γέροντα πολιτικοί της Formula 1. Αυτό ακριβώς πήραν στο Γκραν Πρι την Κυριακή.

Το περιστατικό του Vettel ήταν σχεδόν ένα αντίγραφο του άνθρακα του Max Verstappen με την Kimi Raikkonen στον τελικό chicane στην Ιαπωνία πέρυσι, μόλις 11 αγώνες πριν.

Στην Ιαπωνία, Verstappen κλειδωμένο κάτω από την πίεση από τον Φινλανδό, κόψτε τη γωνία, και στην επανασύνδεση ανάγκασε Raikkonen μακριά και κράτησε το μέρος.

Ο οδηγός του Red Bull πήρε μια ποινή πέντε δευτερολέπτων, και λίγοι παραπονέθηκαν γι ‘ αυτό μετά. Η γενική αντίδραση ήταν ότι το Verstappen ήταν πολύ επιθετικό και το άξιζε. Και μπορώ να σας εγγυηθώ ότι το στρατόπεδο της Ferrari θα συμφωνούσε με αυτή την ποινή τότε.

Στην πραγματικότητα, ο Vettel το είπε δημόσια-δηλώνοντας ότι ο οδηγός στη θέση του Raikkonen δεν θα πρέπει πάντα να λαμβάνει μέτρα αποφυγής.

Το γεγονός ότι η Ferrari είναι τώρα ελκυστικό κατά της ποινής Vettel, η οποία είναι απίστευτα παρόμοια, είναι απελπιστική. Αν μη τι άλλο, πιστεύω ότι ο Verstappen περίπτωση ήταν περισσότερο αποδεκτό από τον Vettel μία στον Καναδά, γιατί προφανώς προσπαθεί να μετατρέψει το αυτοκίνητο και να μην τρέχει σε Raikkonen, η οποία εξαλείφει κάποια αμφιβολία που υπάρχει στον Vettel περίπτωση.

Επίσης, ο Raikkonen είχε μια μεγαλύτερη επιλογή για να πάει μέσα ή έξω για να αποφύγετε Verstappen, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Hamilton θα μπορούσε να πάει μόνο προς τα έξω, στα μισά του δρόμου, παράλληλα με τη γερμανική και αμέσως μετά να μπαίνει στον τοίχο.

Δημιούργησε προηγούμενο, όμως. Δεν έχει να κάνει με τις προθέσεις, αλλά με την τελική πράξη.

F1 είναι ένα άθλημα όχι μόνο μια παράστασηF1 είναι ένα άθλημα όχι μόνο μια παράσταση

Μπορώ να καταλάβω το συναίσθημα από όλους όσους δεν είναι οπαδοί της Mercedes.

Mercedes να κυριαρχεί τώρα, ο Hamilton είναι αναζητούν όλο και περισσότερο στον έλεγχο αυτή τη σεζόν, και αυτή η απόφαση από τους αγωνοδίκες όχι μόνο δεν ξεθώριασε το Grand Prix σε ένα πράσσειν άλογα, αλλά βάζει το πρωτάθλημα σε μια δυσοίωνη κατάσταση.

Ο χάμιλτον έχει 29 πόντους πάνω από τον πιο κοντινό του αντίπαλο, τον team-mate του Valtteri Bottas, μετά από μόλις επτά αγώνες. Ο βέτελ είναι 62 πόντους πίσω.

Κατάταξη τύπου 1Κατάταξη τύπου 1

Αλλά φοβάμαι ότι αυτό ήταν το σωστό αποτέλεσμα εδώ. Οι ποινές δεν μπορούν να δοθούν με ασυνεπή τρόπο, ανάλογα με το τι ταιριάζει στην παράσταση και το άθλημα σε διάφορες χρονικές στιγμές. Αυτό είναι ο ορισμός της πολιτικής στη Formula 1, ένα αγαπημένο τσιτάτο, που οι περισσότεροι είναι τώρα άθελά τους καλεί.

Αν η Φόρμουλα 1 είναι καθαρά παράσταση, τότε εντάξει. Αλλά δεν είναι, είναι ένα άθλημα. Ο σωστός άνθρωπος πρέπει να κερδίσει στο τέλος του Γκραν Πρι και στον Καναδά το έκανε ο σωστός άνθρωπος.

Αν ο Vettel δεν είχε ραγισμένο στην αγκαλιά 48, θα μιλάμε για το καταπληκτικό σαββατοκύριακο το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με αυτό τώρα αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα. Αλλά έσπασε, παραβίασε τους κανόνες και πλήρωσε το τίμημα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here